Ilość "pokonanych" konkurencyjnych stolarzy

%

Wzrost interakcji

%

Wzrost wyświetleń

osób miesięcznie zobaczy tę firmę w Google

Co wdrożyliśmy:

Strona internetowa

Podstawa. Chcieliśmy, aby każdy klient (nawet ten z polecenia) zaczął postrzegać firmę Mekam Meble, jako firmę wiarygodną, godną zaufania i transparentną. Pomogliśmy z wizerunkiem, sloganem, prezentacją oferty.

Wizytówka Google

Poza klientami z polecenia chcieliśmy doprowadzić nowych klientów. Najpierw zoptymalizowaliśmy profil Google Moja Firma, potem wzięliśmy się za pozycjonowanie na dłuższą metę. Wyniki wykręciliśmy, pozycje się utrzymują, klienci dzwonią.

Film promocyjny

Wdrożyliśmy film promocyjny z podkładem lektorskim, który wzbudzał dodatkowo wiarygodność firmy oraz powodował efekt: „O! Tego wcześniej nie widziałem u innych stolarzy”. Żaden stolarz w okolicy nie dysponuje takimi materiałami.

i

NAPy

Kilka pakietów wpisów w katalogach, aby zwiększyć zasięg wizytówki Google. Marketing lokalny w przypadku firmy z Elbląga (zagłebia stolarstwa) zrobił tu największą robotę.

Katalog realizacji

Spotkanie twarzą w twarz. Mekam Meble wręcza klientowi KATALOG ze swoimi najlepszymi realizacjami. Od klientów często pada frazes: O. Tego u innych stolarzy nie było – zdobywamy przewagę przez wyróżnienie się.

Nowoczesna firma

Wydrukowaliśmy wizytówki z chipem NFC. Zrealizowany klient przykłada tylko telefon do takiej wizytówki, aby móc napisać opinię. Ludzie z natury są leniwi, a opinie są ważne dla klientów oraz Google , więc uprościliśmy ten proces.

Efekty naszej pracy:

Kliknij zdjęcie, aby powiększyć.

Finalnie…

Do firmy Mekam Meble zaczęło zgłaszać się więcej klientów zainteresowanych zakupem mebli na wymiar.

Firma sprawia wrażenie „innej” w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Przede wszystkim jest wiarygodna, sprawdzalna, transparentna, posiada nienaganne opinie w wizytówce Google (a przecież wszyscy je sprawdzamy przed zakupem, prawda?).

Wizytówkę Google samą w sobie traktujemy najczęściej, jako pierwszy przystanek. Pierwsze spotkanie z firmą. Po niej najczęściej odwiedzana jest strona www. Z wizytówki da się też dotrzeć do social mediów, opinii o firmie, zdjęć z realizacji i wielu innych informacji, których klient oczekuje od firmy z branży meblowej.

W dotychczasowej współpracy najbardziej ucieszył nas moment, w którym na wizytówce Google zmieniły nam się frazy, które klienci wpisywali w Google i docierali do wizytówki.

Na początku było to „Mekam Meble” – oznaczało to, że do wizytówki docierają klienci, którzy znają już firmę Mekam Meble. Byli to klienci z polecenia lub osoby, które w inny sposób dowiedziały się o firmie, ale chciały sprawdzić opinie. Mogli to też być byli klienci, którzy wcześniej skorzystali z usług firmy.

Po kilku miesiącach pracy doszliśmy do naszego ulubionego momentu. Potencjalni klienci wpisywali w Google „meble na wymiar” lub „meble na wymiar Elbląg” i w ten sposób odnajdywali firmę Mekam Meble.

 

To najlepsza możliwa sytuacja – kiedy masz klientów z polecenia, ale drzwiami i oknami walą do Ciebie też nowi.

Stosunek klientów z polecenia do klientów nowych:

 

50/50

Też tak chcesz?

Prowadzisz działalność gospodarczą?