Ilość "pokonanych" konkurencyjnych stolarzy
osób miesięcznie zobaczy tę firmę w Google
Co wdrożyliśmy:
Strona internetowa
Pan Jakub – właściciel firmy – był doskonale świadomy tego, że musi być w pełni transparentny dla swoich kontrahentów. Zarówno tych indywidualnych, jak i firmowych. Dla tych z polecenia, jak i tych, którzy w ogóle o nim nie słyszeli. Zaczęliśmy od strony www, dzięki szybkim reakcjom Pana Jakuba po kilku mrugnięciach powiekami strona stanęła pod domeną. Strona ma też pośredni i bezpośredni wpływ na widoczność w Google.
Wizytówka Google (Jednorazowa optymalizacja)
Widoczność profilu Google Iris Meble była… średnia. Najbardziej kalorycznym hasłem, które wpisują w Google potencjalni klienci każdego stolarza jest „meble na wymiar”. Zrobiliśmy jednorazową, pełną optymalizację profilu Google Pana Jakuba. Po naszym wdrożeniu i ponownym przeskanowaniu profilu Google przez boty efekty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Ocenić je można w poniższej galerii.
Efekty naszej pracy:
Kliknij zdjęcie, aby powiększyć.
Finalnie…
Iris Meble zyskuje i będzie zyskiwać przez długi czas. Firma pod wieloma względami wyprzedza swoją konkurencję lokalną.
Wdrożyliśmy tutaj podstawowy „starter pack”, który stosujemy na początku każdej nowej współpracy ze stolarzami.
Strona WWW – dla większej wiarygodności firmy.
Optymalizacja wizytówki Google – dla pozyskania większej ilości nowych kontrahentów.
Należy pamiętać, że klienci, którzy robią tzw. „castingi” na stolarza przed podjęciem decyzji biorą pod uwagę wiele czynników. Nie zawsze cena gra pierwsze skrzypce. Liczą się też wiarygodność, jakość realizacji oraz opinie o firmie.