Case Study

Przedstawiamy przykład naszej pracy.

zwiększenie sprzedaży i wiarygodności firmy

Głównym założeniem przy współpracy było zdobycie nowych kontrahentów oraz zwiększenie wiarygodności firmy. Słodki Ratunek to niewielka firma, której właścicielka zajmuje się tworzeniem słodkich wypieków, ciasteczek, tortów na zamówienie. Właścicielka podczas wstępnej rozmowy nakreśliła od razu, że jej celem zdobycie nowych klientów lub zwiększenie prawdopodobieństwa zakupu przez klientów z polecenia. Nasza klientka od samego początku była świadoma tego, że jej klient docelowy nigdy nie dostaje jednego polecenia, POLECEŃ JEST ZAWSZE KILKA. Naszym zadaniem było również doprowadzenie do sytuacji, w której wybór pada na Słodki Ratunek.

%

Zwiększenie sprzedaży

Ilość dni potrzebnych do zarabiania na tej inwestycji

Ilość nowych klientów w ciągu 4 miesięcy

Założenia

– Zwiększenie ilości zamówień, zwiększenie zysków firmy

– Uczynienie firmy bardziej transparentną i wiarygodną

Nasza strategia

 

Klientka nie działa na skalę całego kraju. Ta informacja utwierdziła nas w przekonaniu – efekt da się osiągnąć bez sporego nakładu finansowego.

Do tej pory klientka nie istniała w sieci: zdawkowe informacje, wpis do CEiDG, kilka wzmianek na Facebooku – na tym opierała się cała jej działalność.

Postanowiliśmy:

Uwidocznić firmę na rynku lokalnym – stworzyliśmy i zoptymalizowaliśmy wizytówkę Google Moja Firma.

Torty, które klientka tworzy na zamówienie swoich klientów są dla niej najbardziej dochodową usługą działalności.

Fraza, pod którą klientka chciała się w szczególności pojawiać to Torty na zamówienie Pruszcz Gdański. Klienci mieli samodzielnie docierać do firmy Słodki Ratunek wpisując po prostu podaną frazę w Google. Nazywamy to działaniami kierunkowymi – klient ma już wykreowaną potrzebę (np. zamówienie tortu dla dziecka na urodziny), ma na to przeznaczone środki, tylko poszukuje firmy, która spełni jego oczekiwania.

Doprowadzenie klienta do firmy nie zaspokaja w pełni jego potrzeb. Klienci w dzisiejszych czasach chcą weryfikować firmy przed podjęciem współpracy lub zamówieniem produktu.

Dopełnieniem całej strategii było stworzenie strony internetowej, która:

– jest wyznacznikiem wiarygodnej firmy

– sama prezentuje ofertę, co oszczędza czas naszej klientki

– pokazuje zrealizowane zlecenia

– dzięki galerii wypieków pozwala zainspirować się przyszłemu klientowi

Efekt

Zwiększenie ilości zamówień prawie 4-krotnie przy niskim nakładzie finansowym. Więcej dobrze doinformowanych klientów z polecenia i klientów całkiem nowych, którzy szukając cukierni lub firm zajmujących się tortami na zamówienie trafiają na Słodki Ratunek.

Za zgodą klientki wstawiamy jej opinię.

Dotknij zdjęcia, aby powiększyć.

{

Na początku myślałam, że nic z tego nie będzie, ale okazało się trzeba było uzbroić się trochę w cierpliwość. Postawili wizytówkę, zrobili stronę i rzeczywiście zamówień zaczyna przybywać 🙂

Weronika Kuchno

Właścicielka firmy, Słodki Ratunek

Kliknij TUTAJ, aby sprawdzić opinie innych naszych kontrahentów.

Skontaktuj się z nami!

Jeśli oczekujesz podobnego efektu w swojej firmie, skontaktuj się z nami!